duminică, 19 decembrie 2010

Provocarea lunii decembrie

Dulce Romanie este proiectul mihaelei care a avut ideea sa aduca  Daring Bakers in Romania.Provocarea lunii decembrie e gazduita de alison care a ales pestele si/sau fructele de mare.M-am hotarat sa particip cu o reteta de dorada la cuptor cu sos de rodii care noua ne place foarte mult....asa ca am trecut la treaba ,am mers in piata  din Atena si am cumparat pesti proaspeti si rodii....



Am curatat pestii pt ca am uitat sa ii spun vanzatorului sa ii curete ,doi pesti i-am spalat bine si i-am condimentat cu sare si piper ,in interior am pus cate doua  felii de lamaie si i-am pus in tava cu ulei si putina apa si i-am bagat la cuptor la 180 grade.



 Intre timp am preparat sosul : intr-o craticioara am calit in putin unt o ceapa mica cu trei catei de usturoi si am amestecat continuu ,apoi am turnat o cescuta de suc proaspat de rodii ,am condimentat cu sare si piper iar la urma am presarat patrunjel tocat si suc de lamaie.



Dupa 30-35 minute pestele era gata, l-am scos din cuptor si l-am acoperit cu sos , l-am servit cu cativa cartofi copti ,a fost delicios ,cu siguranta voi mai face reteta.....

Un comentariu:

  1. ce faci ai uitat sa mai faci pe gospodina harnica hai ca ai inceput bine sau yati ingrasat ..

    RăspundețiȘtergere