marți, 14 decembrie 2010

Placinta cu dovleac



  Mi-a fost tare dor de placinta cu dovleac ....am avut o jumatate de dovleac care dupa ce am curatat-o de coaja si de seminte am ras-o pe razatoarea mare si am stors bine de apa .

     Ingrediente:
  
     450 gr  foi de placinta cumparata 
    1 -1,5 dovleac de placinta ras
    3-4 linguri zahar dupa gust
    2 linguri margarina
    2-3 linguri ulei pentru stropit foile

 Dovleacul ras l-am calit intr-o cratita pe foc cu zaharul si margarina ,am lasat la racit .....
foile de placinta le-am intins pe masa cu putina faina si le-am stropit pe rand cu ulei .
 Am luat trei foi unse intre ele cu ulei ,pe o margine am pus umplutura rece (daca dovleacul e cald se moaie foile) am rulat strans si le-am pus pe rand in tava mare de la aragaz unsa cu putin ulei.
 Se coace 10 -15 minute la 180 grade pana se rumeneste putin.
 Cand se raceste putin se pudreaza cu zahar pudra.

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu