marți, 14 decembrie 2010

Omleta cu vinete


    Pentru ca sotului meu nu ii place salata de vinete si nu stiam ce sa fac cu vinetele cumparate din piata ,m-a invatat o reteta din Iran .....ne-a placut foarte mult ....dar sa va povestesc modul de preparare ...

 Ingrediente :  pt 2 portii
  
  1 vanata potrivita
  3 oua
  sare,piper
  turmeric
  ulei pentru prajit

 Vanata am curatat-o de coaja ,am taiat-o felii  rotunde si am lasat-o intr-un castron cu apa rece 10-15 minute ,daca aveti timp lasati 30 minute sau mai mult ....apa se v-a colora iar vinetele nu vor trage mult ulei.
 Am pus o tigaie cu putin ulei la prajit si am pus feliile de vanata ,le-am prajit pe ambele parti cateva minute pana s-au rumenit si muiat putin apoi am adaugat ouale batute si amestecate cu condimentele...


 Cand s-a prajit pe o parte ,am intors pe partea cealalta cu ajutorul unei spatule ....
 Am servit cu paine prajita unsa cu ulei de masline si presarata cu un amestec de verdeturi tocate foarte marunt.
 Pofta buna!


Un comentariu:

  1. in italia aceasta mincare se chiama fritata cu tuchini se pot pune tot felu de legume este foarte sanatos si le place si copiilor .

    RăspundețiȘtergere